Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Sokan azért nem ismerik fel a kedvező lehetőségeket, mert kezeslábasban jár és kemény munkának néz ki"

Thomas A. Edison

Leglább 45 perc edzés kell?

Szia Ági!

Nagyon klassz a hírlevél!!! Viszont lenne egy kérdésem: azt írod, hogy a fogyáshoz az edzésnek legalább 45 percesnek kell lennie, mert a zsírégetés 20-30 perc után indul meg. Ha én a dvd-rol csak az alapprogramot csinálom végig (bemelegítés, kezdoprogram -váltakozva a középhaladóval-, és nyújtás), de a plusz blokkokat nem (sajnos idő hiányában csak hajnalban tudom beiktatni felkelés után) akkor az edzésidő ugye kb.30 perc. Ha ezt hetente 3-4 alkalommal megcsinálom, mit érhetek el “alakformálásilag”:-)? Mert amúgy nagyon klassz a program, nagyon jól átmozgat és a közérzetem nagyon jó utána. A súlyommal nincs nagy problémám, 3-4 kg-tól szeretnék megszabadulni (comb, popsi). Tehát a kérdésem az lenne, hogy ha csak az alapprogramot csinálom, az is elég a “formálás”-hoz? Vagy így ennyi láb- és popsi gyakorlat kevés hozzá?
Már várom a következo hírlevelet, mert magamtól próbálok ugyandiétázni, de kíváncsi vagyok Te mit fogsz javasolni. Elore is köszönöm a válaszod!

Üdv.: Kriszti