Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Az embert NEM a képességei, hanem a döntései határozzák meg."

Dumbledore professzor Harrynek J.K. Rowling: Harry Potter c. könyvéből

Pilates gerincsérvvel?

Kedves Ági!

 

Örömmel lapozgatom a honlapodat, a hírleveleket is rendszeresen megkapom. A dvd-et megrendelném, de lenne előtte pár kérdésem!
33 éves vagyok, sajnos már kb. 6 éve gerincsérvem van (keresztcsontomnál). Ami, ha nem vigyázok a mozdulataimra, akkor kisebb-nagyobb problémát okoz, kisebb, ha fájdogál, nagyobb, ha mozgásképtelen vagyok 1 hétig (az utóbbi 1 éve nem fordult elő.). Ráadásul ülő munkát végzek, ami szintén megkövetel valami mozgást..Jó lenne a hátizmaimat megerősíteni, hogy elkerüljem ezeketa "gondokat".

Minden reggel végzek kb. 15 perces tornát, főleg nyújtó gyakorlatokat, mert elég feszültek az izmaim. Egy fitness újságban láttam pár pilates gyakorlatot, azokkal is próbálkoztam (persze csak olyanokkal, amik nem megerőltetők a derekamnak) Szeretnék többet, jobban foglalkozni magammal, az olvasottak alapján a pilates nagyon tetszik, és hatásosnak is tűnik.

A dvd rövidfilmedet megnéztem, negyed ennyire sem vagyok rugalmas, nem tudom, hogy az én "állapotomban" bírnám-e ezeket a gyakorlatokat?
Van valami tipped, hogy milyen gyakorlattal érdemes kezdeni? Van hasonló tapasztalatod, gerincsérves pilates-tanoncod?

Köszönettel: Ágota