Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Nem az a tartós, ami az időnek ellenáll, hanem ami bölcsen változik vele."

Müller Péter

Milyen gyakran érdemes végigcsinálni az egyes programokat?

Kedves Ági!



Először is szeretném megköszönni a DVD-t, amit küldtél. Már meg is próbálkoztam az alapgyakorlattal. Nagyon tetszik az összeállítás, remélem idővel sikerül mindent úgy csinálnom, ahogy kell. Most még elég nehéz összehangolni a helyes légzést és a mozgásokat, az eroközpontról nem is beszélve:).
Felmerült bennem egy kérdés, azzal kapcsolatban, hogy milyen gyakran érdemes végigcsinálni az egyes programokat, tekintetbe véve hogy 2-3 naponta 12 km-t futok. Ez inkább kocogás, időben kb. 90 percet jelent nálam.


Én úgy terveztem hogy a futás szünetekben végigcsinálom a kezdőprogramot és a comb- és hasszobrászt, a "futósnapokon" pedig csak a nyújtást (mert sajnos azt idáig igencsak elhanyagoltam). Mit gondolsz, nem túlzás ez? Mert az igazat megvallva, igénylem a mozgást, de nem szeretnék ennél jobban "kicombosodni" és tudomásom szerint nem árt pihenőnapot tartani. Ezért kérdem, hogy szerinted hogy lenne célszerű az edzéseket összehangolni?



Válaszodat előre is köszönöm, és remélem hamarosan és is beszámolhatok a Pilates-szel kapcsolatos sikereimről.

Üdvözlettel: Judit