Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani. Mígnem jön valaki, aki erről nem tud és megvalósítja."

Albert Einstein

Feszesebb, szálkásabb izmokat szeretnék

Kedves Ági!

Már nagyon izgatottan várom a Pilates Dvd-t, alig várom, hogy megismerkedjek vele. :)

Lenne egy kérdésem ezzel a mozgásformával kapcsolatban. A súlyommal igazából semmi gondom az égvilágon, igazából csak feszesebb, szálkásabb izmokat szeretnék magamon látni. Jártam rendszeresen konditerembe, de igazából izomtömeg-növekedést tapasztaltam, és hiába végeztem "szálkásító" gyakorlatokat, egy cseppet sem lettem szálkásabb, inkább vastagabb, izmosabb lett a combom, vádlim, karom. Én viszont pont hogy nem igazán szeretnék vastagodni, inkább szálkás izomzatot szeretnék, és örömmel olvastam a honlapon, hogy a Pilates-szel ezt sikerülhet elérni.
Számomra egy kicsit hihetetlen, hogy ilyen szép, szálkás izomzatot el lehet érni aerob tevékenység nélkül. Vagy muszáj azt is beiktatni a mozgásanyagba? Ez pontosan hogy működik?
Előre is köszönöm a válaszodat, és a munkádhoz további szép sikereket kívánok!

Üdvözlettel:

Edit