Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Sokan azért nem ismerik fel a kedvező lehetőségeket, mert kezeslábasban jár és kemény munkának néz ki"

Thomas A. Edison

Vékony alkat – látványosabb változás

Kedves Ági!

Úgy érzem, végre megtaláltam a számomra legmegfelelőbb erősítő tornát, ami a gerincproblémáimhoz (M. Schauermann, gerincferdülés, nyaki és deréktáji meszesedés) is passzol és nem félek alkalmazni, mert tudom, hogy nem árthat. 36 éves nő vagyok, 2 éve született meg a második gyermekem. Mindig is magas, vékony lány voltam, vékony csontozattal, keskenyebb csípővel és vállakkal. Tizenévesen borzasztó hanyag tartásom volt. 10 évesen kezdődött a csigolyadeformáció, majd hamarosan gerincferdülés, amivel elég sokat jártam gyógytornára a kórházba. Most egyébként felismertem, hogy sok gyakorlat egyezett a Pilatessel, csak gyógytornán nem kellett koncentrálni az erőközpontra és hasizomra. Milyen sokat fájt a gerincem! 30 éves koromban elmentem egy gerinc röntgenre és mivel több meszes részt is láttam, az orvos kérdésemre elmondta, hogy a gerincem olyan mint egy 70 évesnek. Piszok jó érzés volt ezt hallani! Szeretnék kicsit jobb jövőt magamnak, ezért döntöttem a Pilates mellett. A Pilates szuper dolgokat csinál a gerincemmel. Teljesen ellazít, utána nagyon jól érzem magam. Ugyanis nekem mindig van egy ilyen “nem normális gerinc” érzésem, tudatom, minden mozdulatnál érzek pici finom …hogy is mondjam…diszkomfort érzést, érzem, hogy gyenge, hogy nem megfelelő az íve, ilyesmit. Ha pl. egyenes háttal akarnék ülni, érzem, hogy nem tudom teljesen kihúzni magam. Szerencsére nem látszik, nincs lejjebb az egyik vállam, nem vagyok asszimetrikus. Az izomzatom igen puhány. A felsőtestem gyenge. Úgy nézek ki, mint egy tini alkatilag, fejletlen felsőtest izomzattal. Fura, mert a hasam viszont a két terhesség után, nem túlzok, de még szebb lett, mint volt. Teljesen lapos. Azt szeretném megtudni, hogy maga a Pilates minden napos gyakorlata tud -e ezen az esztétikai oldalon is változtatni, tehát egy ilyen vékonyka ember ki tud alakulni olyan szép, ízlésesen izmos nővé mint pl. Te? Mint akik rendszeresen úsznak? Vagy ehhez plusz edzésekre is szükség van, ami esetleg nem Pilates, hanem súlyzók alkalmazása? Mert azt nem vállalnám. Régen jártam konditerembe egy hónapig, ész nélkül csináltam mindent és akkor a gerincem sokat romlott. Nekem nem hiszem, hogy szabadna súlyzóval edzenem. Az egészség a legfontosabb számomra, de már fiatal korom óta mumus nálam ez a gebeség és most 30 fölött úgy érzem, hogy meg akarom valósítani végre ami eddig elmaradt.

Köszönöm szépen!

Kedves Ági, ha a vékony alkattal kapcsolatosan a levelemet szívesen kitennéd az Edző válaszol oldalra, beleegyezek, talán más is van hasonló helyzetben.

Üdvözlettel: Veres Mónika