Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Az embert NEM a képességei, hanem a döntései határozzák meg."

Dumbledore professzor Harrynek J.K. Rowling: Harry Potter c. könyvéből

Futás közben magas pulzus

Kedves Ági!

Elsosorban szeretném elmondani, hogy nagyon jó és hasznos dolgokról írsz a hírleveleidben. Mindig elolvasom oket. :)! Viszont a legutóbbi levél kapcsán, amikor is a pulzusról írtál, nagyon elszomorodtam, és tanácstalan lettem. Kérlek, adj tanácsot, hogy hogyan tovább! 

A helyzetem a következo: gyerekeim születése elott rendszeresen jártam futni parkba. Most, hogy a 4 évnyi gyes alatt kissé elkényelmesedtem, ismét nekiláttam a kocogásnak. Van itt a közelben egy terem, odajárok gépen futni. A futógépen van pulzusméro. Amikor 25-30 perc alatt lefutom
a szokásos 3,5 - 4 km-t, levezetéskor mindig ráteszem a kezem a mérore, ilyenkor 165-170 körül van a pulzusom. Ez a pulzus szám ijesztonek tűnik azután a cikk után, amit Te írtál. A furcsa viszont az, hogy jól esik a futás, végig szépen veszem a levegot, nem zihálok, nem szúr az oldalam, izomlázam sosincs, kellemesen érzem magam utána. Szóval alapjában véve nagyon szeretem a kocogást. 

(kiegészítésként: 32 éves vagyok, 170 cm, 65 kg, célom: 5-6 kg fogyás, jobb tartás, jobb kondi. Most 1 hónapja járok futni, hetente 2-szer). 
A kérdéseim: mit javasolsz? Hagyjam abba az egész futást? Vagy váltakozva gyors séta és futás? Vagy csak gyors séta? Lehetséges, hogy mondjuk 10-12 hónap múlva nem lesz ilyen magas a pulzusom, ha futok? De ezt hogy érhetem el, ha abbahagyom? Számomra azért lenne nagyon fontos a kocogás, mert sajnos 100%-ban hajlamos vagyok a cukorbetegségre (terhességi cukrom volt, inzulint is kellett adnom magamnak...) szóval a belgyógyász szerint, ha odázni akarom a betegség kialakulását, akkor visszafogott étkezés és rendszeres sportolás ajánlott. Célom hetente 2-szer fél óra futás, és egyszer pedig a Te Pilates órád a dvd-rol. Ezek szerint ez nekem még nagyon sok? Mit tanácsolsz? 

Várom válaszod. Előre is köszönöm!!!

Zsuzsa