Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Én vagyok az út, az igazság és az élet, senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam."

János 14,6

Futás közben magas pulzus

Kedves Ági!

Elsosorban szeretném elmondani, hogy nagyon jó és hasznos dolgokról írsz a hírleveleidben. Mindig elolvasom oket. :)! Viszont a legutóbbi levél kapcsán, amikor is a pulzusról írtál, nagyon elszomorodtam, és tanácstalan lettem. Kérlek, adj tanácsot, hogy hogyan tovább! 

A helyzetem a következo: gyerekeim születése elott rendszeresen jártam futni parkba. Most, hogy a 4 évnyi gyes alatt kissé elkényelmesedtem, ismét nekiláttam a kocogásnak. Van itt a közelben egy terem, odajárok gépen futni. A futógépen van pulzusméro. Amikor 25-30 perc alatt lefutom
a szokásos 3,5 - 4 km-t, levezetéskor mindig ráteszem a kezem a mérore, ilyenkor 165-170 körül van a pulzusom. Ez a pulzus szám ijesztonek tűnik azután a cikk után, amit Te írtál. A furcsa viszont az, hogy jól esik a futás, végig szépen veszem a levegot, nem zihálok, nem szúr az oldalam, izomlázam sosincs, kellemesen érzem magam utána. Szóval alapjában véve nagyon szeretem a kocogást. 

(kiegészítésként: 32 éves vagyok, 170 cm, 65 kg, célom: 5-6 kg fogyás, jobb tartás, jobb kondi. Most 1 hónapja járok futni, hetente 2-szer). 
A kérdéseim: mit javasolsz? Hagyjam abba az egész futást? Vagy váltakozva gyors séta és futás? Vagy csak gyors séta? Lehetséges, hogy mondjuk 10-12 hónap múlva nem lesz ilyen magas a pulzusom, ha futok? De ezt hogy érhetem el, ha abbahagyom? Számomra azért lenne nagyon fontos a kocogás, mert sajnos 100%-ban hajlamos vagyok a cukorbetegségre (terhességi cukrom volt, inzulint is kellett adnom magamnak...) szóval a belgyógyász szerint, ha odázni akarom a betegség kialakulását, akkor visszafogott étkezés és rendszeres sportolás ajánlott. Célom hetente 2-szer fél óra futás, és egyszer pedig a Te Pilates órád a dvd-rol. Ezek szerint ez nekem még nagyon sok? Mit tanácsolsz? 

Várom válaszod. Előre is köszönöm!!!

Zsuzsa