Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Te magad légy a változás, amelyet a világban látni szeretnél."

Mahatma Gandhi

Görbe hát

Kedves Ági!

Elolvastam a honlapodat, és nekem is lenne egy kérdésem.

 

Másutt korábban a Pilates-módszerrol azt olvastam, hogy az egyéni igényekre, állapotra tekintettel egyéni edzéstervet szoktak kidolgozni, és hogy a csoportos edzések ezért korántsem olyan hatékonyak. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy egy fix edzésprogram sem biztos, hogy a maximumot nyújthatja, illetve én, laikus, nem tudom eldönteni, hogy nekem mely mozdulatsorokra van igazán szükségem. Erről szeretném megtudni a Te véleményedet. Azzal természetesen tisztában vagyok, hogy a nulla mozgásnál a kímélő átmozgatás mindenképpen jobb!

 

Én egyébként 39 éves, két gyerekes anya vagyok, és időnként azt érzem, hogy már nem vagyok olyan hajlékony, mint voltam, és nem tartom magam egyenesen, a hátam közepén pedig mintha valami púpféle lenne, mert ha végigfekszem a talajon olyan, mintha nyomná a gerincemet a padló középütt. Ezek engem kissé aggasztanak, de nem tudom, mit tehetnék ellene. Már vettem egy ék ülőpárnát, amennyit lehet, használom, és annyiban érzem is az előnyét, hogy olyan, mintha erősödött volna némiképp a hátam alsó fele, a derekam felett, és talán egyenesebben tarom magam, jobban odafigyelek.
Ha van időd, kérlek, válaszold meg a kérdésemet!

 

Üdvözlettel:

Makkos Anikó