Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Előbb-utóbb mindenkivel minden megtörténik - ha van rá elég idő."

G. B. Shaw

“kinyúlt” has

Szia Ági!

Örömmel olvasom a leveleidet és a hozzátartozó cikkeket! Találok benne jó tanácsokat. Nekem csupán egy bajom van, amivel nem tudok évek óta megküzdeni. 37 éves vagyok, 164 cm, 63-64 kg. Sokak szerint csinos, de mint minden nő én is elég hiú vagyok. Hogy a lényegre térjek:
Lány koromban versenytáncos voltam. A gyerekek születése után aerobicoztam 9 évet, de most áttértem a futásra és a hasizom gyakorlatokra, hogy a kondi megmaradjon. Ugyanis az aerobic egy kicsit laza lett, ahogy az oktatónk vissza jött szülés után. Mindig azt vette figyelembe, hogy neki éppen milyen testtájékon kell dolgozni. Szóval én hiába jártam bárhova, nem találtam meg azt a módszert, amivel a szüléskor a “kinyúlt” hasam szépen visszahúzódjon. Hiába a hasizom, hiába a mozgás, semmi nem segít rajta. Néha egy kicsit visszahúzódik, de utána csak ugyanolyan “renyhe ” marad. Ezen szeretnék segíteni, és a tanácsodat kérni, hogy milyen módszert alkalmazzak.
Előre is köszönöm válaszodat!

Üdvözlettel: Anikó