Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Ha csak módszereket tanulsz meg, a módszereknek foglya leszel, míg ha elveket sajátítasz el, akkor saját magad gondolhatod ki a módszereidet."

Ralph Waldo Emerson

Barna Judit

11 hónapja szültem, 38 évesen. Hátfájás és “általános diszkomfort” miatt kezdtem a Pilatest tanulni. Nem mondom, hogy könnyű volt elsajátítani, 2 hétbe is beletelt mire tudtam, hogy mikor, minek és hol kell feszülnie. Persze, örökmozgó kisfiam is nehezítette a koncentrációt :)…
A derékfájásom szépen javult, igaz, a tanulási szakasz után egy viszonylag intenzív időszakot szántam a tornára, mindennap csináltam – de még csak a kezdő gyakorlatsort a végén a farszobrásszal, amit egyszerűen imádok! (sok éven át küzdöttem fenék és comb-problémával).
Ami miatt klaviatúrát ragadtam, az az, hogy kb. 2 hónapi torna után teljes meglepetéssel vettem észre, hogy a szülés óta enyhe fokban, de azért észrevehetően meglévő inkontinenciám teljesen megszűnt!