Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Előbb-utóbb mindenkivel minden megtörténik - ha van rá elég idő."

G. B. Shaw

Hartmann Timi

Nem fáj a hátam már, a hasam is egyre szebb! És még valami: ez az első olyan otthoni mozgásforma, amit nem unok meg!
Igazából örömömben szeretnék írni pár sort, hogy megosszam tapasztalataimat, melyek talán kedvet csinálnak a Pilatesszel még csak kacérkodóknak is.
2 évvel ezelőtt lettem várandós a kislányommal, és valahogy “véletlenül” rátaláltam a kismama pilates dvd-re. Szinte minden nap végeztem, még a legutolsó héten is. Nagyon élveztem, nem voltak nehezek a gyakorlatok, így mindig volt sikerélményem:)
Kislányom születése után kb. 3 hónappal éreztem azt, hogy valamit mozogni kellene, és karácsonyra megleptem magam a Kezdő Pilates, a Kardiopilates és a Pilates 13 dvdvel. Szépen elkezdtem gyakorolni, fokozatosan nehezítettem, pár hét múlva már a “kardiopilateseztem”. Heti átlagban 3-szor tornáztam, sajnos voltak nagyobb kihagyások, mert sokszor a lustaság nyert, és minél több nap maradt ki, annál nehezebben álltam neki ismét…
A szülés után fennmaradó 10 kiló kb. 6 hónap alatt ment le, úgy hogy szoptattam (és még mindig szopizik a kislányom), nem diétáztam, csak próbáltam odafigyelni az étkezésemre.
És ami miatt billentyűzetet ragadtam, az az erőközpont:) Nem tudom, más hogy van vele, de nekem több mint egy év kellett ahhoz, hogy igazán jól tudjam használni az erőközpontomat. Sokáig nem értettem, hogy ha a Pilates hátfájásra jó, akkor miért fáj a hátam jobban a Pilates napok után?? Gyanús volt, hogy valamit nem jól csinálok… Ezért elkezdtem sokkal tudatosabban gyakorolni, kikapcsoltam mindent, megkértem a Férjemet, hogy ne szóljon hozzám közben:), stb, és így egyszer csak felismertem, milyen óriási szerepe van az erőközpontnak, és hogy kell használni. Azóta nem fáj a hátam már, a hasam is egyre szebb, és sokszor veszem észre magamon napközben, hogy nem “eresztem el” magam, hanem szép egyenesen tartom a hátamat és feszesen a hasamat. És bár sosem voltam nagy sportember, de végre úgy érzem magam, mint aki rendszeresen sportol:)
És még valami: ez az első olyan otthoni mozgásforma, amit nem unok meg! Nem unom a gyakorlatokat, a dvd-ket, sőt! Persze vannak napok, amikor azért győzködni kell magam, hogy nekiálljak, de csak addig nehéz, amíg leterítem a szőnyeget, utána már imádom! Szóval csak biztatni tudok mindenkit, még azt is, aki esetleg már csalódott az otthoni tornadvd-kben, mert ez teljesen más, az biztos!
Ági, köszönöm, hogy megismertetted velem a Pilatest:)