Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"A "krízis" szó kínai írásjele 2 részből áll. Az egyik azt jelenti: veszély, a másik azt: lehetőség. Krízisben mindig légy tudatában a veszélynek, de ismerd fel a lehetőségeket is."

John F. Kennedy

L. Rita, Budapest

Igazából örömömben szeretnék írni pár sort, hogy megosszam tapasztalataimat, melyek talán kedvet csinálnak a Pilatesszel még csak kacérkodóknak is.
2 évvel ezelőtt lettem várandós a kislányommal, és valahogy “véletlenül” rátaláltam a kismama pilates dvd-re. Szinte minden nap végeztem, még a legutolsó héten is. Nagyon élveztem, nem voltak nehezek a gyakorlatok, így mindig volt sikerélményem:). Kislányom születése után kb. 3 hónappal éreztem azt, hogy valamit mozogni kellene, és karácsonyra megleptem magam a Kezdő Pilates, a Kardiopilates és a Pilates 13 dvdvel. Szépen elkezdtem gyakorolni, fokozatosan nehezítettem, pár hét múlva már a “kardiopilateseztem”. Heti átlagban 3-szor tornáztam, sajnos voltak nagyobb kihagyások, mert sokszor a lustaság nyert, és minél több nap maradt ki, annál nehezebben álltam neki ismét…
A szülés után fennmaradó 10 kiló kb. 6 hónap alatt ment le, úgy hogy szoptattam (és még mindig szopizik a kislányom), nem diétáztam, csak próbáltam odafigyelni az étkezésemre.
… Azóta nem fáj a hátam már, a hasam is egyre szebb, és sokszor veszem észre magamon napközben, hogy nem “eresztem el” magam, hanem szép egyenesen tartom a hátamat és feszesen a hasamat. És bár sosem voltam nagy sportember, de végre úgy érzem magam, mint aki rendszeresen sportol:)!
És még valami: ez az első olyan otthoni mozgásforma, amit nem unok meg! Nem unom a gyakorlatokat, a dvd-ket, sőt! Persze vannak napok, amikor azért győzködni kell magam, hogy nekiálljak, de csak addig nehéz, amíg leterítem a szőnyeget, utána már imádom! Szóval csak biztatni tudok mindenkit, még azt is, aki esetleg már csalódott az otthoni tornadvd-kben, mert ez teljesen más, az biztos!

Ági, köszönöm, hogy megismertetted velem a Pilatest:)! Hartmann Timi”
“Így “ismeretlenül”, szeretném, ha osztozhatnál az örömömben, amit Neked köszönhetek.
2 gyermekes anyuka vagyok, egy 2,5 éves kisfiam és egy 6 hónapos kislányom van. Az első szülés utána 1 kemény év cardioedzéses, súlyzós, kemény diétázós időszak után sikerült valamelyest visszanyerni alakom akövetkező terhesség, szülés előtt. Most – hála Neked – azt remélem, hogy ez könnyebben fog menni. Csak szeretném tudatni, hogy január eleje óta heti 5-6 alkalom torna után sikerült újra felvenni olyan nadrágokat,amik a torna megkezdése előtt, január elején még nem jöttek rám. Egyre többen veszik észre, barátnők, ismerősök, hogy kezdek átalakulni. De a legnagyobb elismerést és biztatást a férjemtől kapom. Hálás köszönet azért, h. 13 alkalom után ilyen drasztikus pozitív változást, eredményt tudtam elérni. Ez kitartást ad a folytatáshoz. Roppant kíváncsi vagyok ám, mi lesz 20 na meg 30 alkalom után:)))) Jó érzés már most, újra tükörbe nézni, és látni, hogy kezd átalakulni a testem, újra megjelennek az izmok, amik a terhesség alatt eltűntek.
Amiért még külön köszönet, hogy végre ez olyan torna, amit szoptatás mellett is lehet csinálni. Még egyszer sok-sok sikert, elismerést, pozitív visszajelzést kívánok a munkádhoz, üdvözlettel: