Kiemelt ajánlat
Kiemelt infó

Neked is összementek a nadrágjaid tavasz óta? Akkor próbáld ki ezeket a 15 napos edzésterveket, amelyek segítségével formálhatod a hasad és a popsid! Így nyugodtabb szívvel nézhetsz a Karácsony elébe is ;) ...

1lab_nyujtas_600

 

Érdekel az edzésterv »

Az edző válaszol

Írj nekem bátran, ha bármi kérdésed van, a válasz hamarosan ott landol a levelesládádban! A leveled – és az én válaszom – NEM kerül fel automatikusan a rovatba, csakis akkor, ha hozzájárulsz!

"Nem az a tartós, ami az időnek ellenáll, hanem ami bölcsen változik vele."

Müller Péter

Szabó Anna, I. szintű PeakPilates edző

Még egyben vagyunk, de már a célegyenesben, ha minden igaz, már csak 4 hét van vissza, és megérkezik Gergő baba. 🙂 Nagyon jól bírom magunkat, nem fáj a derekam, teljesen fittnek érzem magam, jövök-megyek, még a héten dolgozom, szóval igazából azon kívül, hogy eléggé megnőtt a hasam, nem sok kellemetlenséget tapasztalok, és ebben nagy szerepe van szerintem a pilatesnek is, amit hála istennek még mindig tudok csinálni. Persze már elég nyugdíjas tempóban megy, de a szinten tartáshoz pont megfelelő, minden második nap igyekszem edzeni, mert úgy érzem, sokkal kevésbé vagyok így fáradékony, próbálom variálni az edzéseket, karikával, székkel.

Szóval igazából meg is akartam neked köszönni, hogy megismertetted velem a módszert, mert valószínűleg a pilates nélkül én is állhatnék a fájós derekú, vizesedő lábú, elhízott kismamák sorában. Remélem, majd a gyors regenerálódásnál is segíteni fog. 🙂
Majd mindenképpen jelentkezem, amint megszületik Gergő, és valószínűleg akkor is, mikor letelik utána a 6 hét, hogy milyen gyakorlatokkal érdemes kezdeni.

Addig is minden szépet és jót kívánok, puszi!